vineri, 15 iunie 2012

ură


Simt un fel de venin ce mi inunda corpul. Imi simt inima inecata de orgoliu, si nu e de bine. Fiecare particula din corpul meu parca pe zi ce trece simt cum se transforma in motive de nemultumire. Atunci cand iubesti iti pui intrebarea prosteasca “Oare iubirea se intoarce spre alt chip?” si-ti raspunzi , mintindu-te ca nu se poate, ca iubirea nu aduce ura. Dar drumul iubirii este pavat cu toate condimentele vietii, ura, lacrimi, tristet, fericire, regret, nebunie, dependenta si lista poate continua cu minim o suta de cuvinte. Am simtit cum inima nu-mi mai incape in piept de fericire, dar am avut impresia ca nu mai e acolo..toate acestea din cauza iubirii. 
E mult prea aventuroasa viata asta, cei care spun ca nu au avut nicio aventura in viata lor, se inseala.. tocmai viata e o aventura. Iar despre iubire .. !? ce sa mai spun despre ea ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu