vineri, 25 ianuarie 2013

wound


Pare ca sunt bine, dar stii..nu sunt. Ma mint in fiecare zi si ma mint bine. In unele momente imi amintesc ce-mi lipseste..singura iubire adevarata din viata mea. Pana acum am tot zis ca nu, nu e el…dar el e
Inca il iubesc, inca multe parti din el sunt la mine si din mine la el. Cel mai mult ma doare ca nu ma mint doar pe mine.
Si stiu ca orice as face noi doi, destinele noastre nu se vor mai atinge. Dupa ce am sa te am nu am sa te mai vreau si iar am sa te alung..nu e corect, nu stiu ce vreau. Am doua dorinte arzatoare opuse. Asa ca am sa-mi inghit cuvintele..am sa-mi las iubirea sa se potoleasca. Nu am nevoie de tine, am nevoie sa stiu ca esti bine..si poate daca stau departe esti.


Un comentariu:

  1. Iubirea e tare ca moartea, grea ca iadul.A iubi inseamna a suferi si cum multi fug de suferinta, putini stiu sa iubeasca cu adevarat.
    Intr-adevar, singura "consolare" a unei iubiri neimplinite ar fi ca undeva, printre milioane de stele, se afla fiinta iubita.

    RăspundețiȘtergere