duminică, 9 septembrie 2012

revenge is shit,but i don't know.

Nimeni nu m-a invatat ca, daca un om iti face rau tu trebuie sa ii faci un bine,doar asa vei impusca doi iepuri odata.
Nimeni nu m-a invatat cum sa ii fac pe cei de jos sa se simta patetici.
Acum stiu dar nu simt,nu inteleg.
Simt doar setea de razbunare pentru tot ce vrea sa ma faca mica, prin metode stupide ..desigur.Iar eu prin aceleasi metode stupide le arat ca e asa.
Nici eu, dar nici ei nu putem sa aratam ca in spatele acestei sete de rezbunare sta exact opusul.
Iar o voce puternica din spatele meu imi spune : “ Nu, nu te razbuna. Lasa-i sa creada ca sunt mai puternici. Fa-le jocul, dar nu intra in el.”
Insa eu nu inteleg, cred ca abereaza.
Oare voi intelege vreodata aceste vorbe?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu